Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εξασφαλίζοντας την ικανοποιητική εμπειρία αγορών.

Απολαύστε τις αγορές σας στο Greece Mart με αυτά τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά πολιτικής επιστροφής:

Επιστροφές εντός 14 ημερών

Έχετε 14 ημέρες για να υποβάλετε αίτημα επιστροφής χρημάτων μετά την παράδοση της παραγγελίας σας.

 

Εύκολες και δωρεάν επιστροφές

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν έχετε αγοράσει.

 

Πλήρεις επιστροφές χρημάτων

Εάν το προϊόν που έχετε παραλάβει είναι κατεστραμμένο, ελαττωματικό ή όχι όπως περιγράφεται στην ιστοσελίδα, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων μαζί με τις τυχόν χρεώσεις αποστολής

 

Εγγύηση αυθεντικότητας

Εάν η αγορά σας αποδειχθεί ότι είναι πλαστή, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων μαζί με τα έξοδα αποστολής που έχουν καταβληθεί.

 

Πώς λειτουργεί η πολιτική επιστροφής;

Επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή e-mail ή με την συμπλήρωση φόρμας Επιστροφής Προιόντων.

 

Επιστρέψτε το προιόν

Συσκευάστε το αντικείμενο στην αρχική του κατάσταση και στη συσκευασία του. Μεταφέρετε τη συσκευασία στον αντιπρόσωπο της αποστολής.

 

Επεξεργασία επιστροφής χρημάτων

Αφού λάβουμε το επιστραφέν προϊόν σας, θα το επιθεωρήσουμε και θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων.

 

 

How does Return Policy Work?

             Ξεκινήστε μια επιστροφή                            Προσδιορίστε την παράδοση                            Επιστρέψτε το στοιχείο                        Επεξεργασία επιστροφής χρημάτων
   Μέσω της σελίδας Επιστροφές Προϊόντων                 Θα φροντίσουμε να παραδώσετε το                   Συσκευάστε το αντικείμενο στην αρχική            Όταν λάβουμε το στοιχείο, θα ελέγξουμε την               

                                                                                           προιόν σε εταιρίας ταχυμεταφορών   του κατάσταση και μεταφέρετε τη συσκευασία στον courier κατάσταση και θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας

                                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                           

Συχνές Ερωτήσεις

1. Έλαβα ένα ελαττωματικό / κατεστραμμένο προϊόν, μπορώ να πάρω επιστροφή χρημάτων;

Σε περίπτωση που το προϊόν που λάβατε είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό, θα μπορούσατε να επιστρέψετε ένα προϊόν στην ίδια κατάσταση με αυτό που λάβατε με το αρχικό κιβώτιο ή / και τη συσκευασία άθικτο. Μόλις λάβουμε το επιστραφέν προϊόν, θα το επιθεωρήσουμε και εάν το προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων μαζί με τις ενδεχόμενες επιβαρύνσεις αποστολής.

 

2. Έλαβα λάθος προϊόν, πώς μπορώ να το επιστρέψω;

Στην ασυνήθιστη περίπτωση όπου το παραληφθέν προϊόν είναι λάθος, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια κατάσταση που λάβατε και στο αρχικό κιβώτιο ή / και τη συσκευασία άθικτο. Μόλις λάβουμε το επιστραφέν προϊόν, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή μαζί με τις δωρεάν επιστροφές εντός 14 ημερών.

3. Πότε δεν είναι δυνατή η επιστροφή;

Υπάρχουν μερικά συγκεκριμένα σενάρια στα οποία είναι δύσκολο να υποστηρίξουμε τις αποδόσεις:

1.Η αίτηση επιστροφής πραγματοποιείται εκτός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου, 14 ημερών από την παράδοση.

2.Το προϊόν χρησιμοποιείται, είναι κατεστραμμένο ή δεν είναι στην ίδια κατάσταση με αυτό που λάβατε.

3.Ειδικές κατηγορίες όπως εσώρουχα, κάλτσες , ρούχα κλπ.

4.Ελαττωματικά προϊόντα που καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή.

5.Οποιοδήποτε αναλώσιμο προϊόν που χρησιμοποιήθηκε ή εγκαταστάθηκε.

6.Προϊόντα στα οποία οι σειριακοί αριθμοί έχουν αλλοιωθεί ή αφαιρεθεί.

7.Οτιδήποτε λείπει από το πακέτο που έχετε λάβει, συμπεριλαμβανομένων ετικετών τιμών, ετικετών, αρχικής συσκευασίας, freebies και αξεσουάρ.

8.Ευαίσθητα είδη, είδη που σχετίζονται με την υγιεινή.

 

4. Έχω αλλάξει γνώμη, μπορώ να επιστρέψω αυτό που αγόρασα;

Εάν αλλάξετε γνώμη προτού λάβετε το προϊόν σας, απλά καλέστε μας για να ακυρώσετε την παραγγελία σας και θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων μαζί με τις ενδεχόμενες χρεώσεις αποστολής. Εάν θέλετε να επιστρέψετε το στοιχείο μετά τη λήψη του, έχετε έως και 14 ημέρες για να το επιστρέψετε αρκεί να διατηρεί τις εξής προϋποθέσεις:

-1 Το προϊόν δεν βρίσκεται στη λίστα «Μη επιστρεφόμενα προϊόντα»

-2 Το προϊόν δεν περιλαμβάνει κάρτα που αναφέρει ότι δεν μπορεί να επιστραφεί.

-3 Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση μαζί με την συσκευασία του.

5. Μπορώ να επιστρέψω τα αξεσουάρ ένδυσης & μόδας;

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε στοιχείο ένδυσης ή αξεσουάρ μόδας εντός 14 ημερών στην ίδια κατάσταση που λάβατε και στο αρχικό κουτί ή / και τη συσκευασία άθικτη να διατηρεί τις εξής προϋποθέσεις:

-1  Το προϊόν δεν βρίσκεται στη λίστα «Μη επιστρεφόμενα προϊόντα»

-2 Το προϊόν δεν περιλαμβάνει κάρτα που αναφέρει ότι δεν μπορεί να επιστραφεί.

-3 Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση μαζί με την συσκευασία του.

 

6. Ποια είναι τα προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν;

Τα προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν είναι:

-Όλα τα προϊόντα που δείχνουν σαφώς ότι είναι μη επιστρεφόμενα

-Όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνουν από τον πωλητή κάρτα ότι δεν είναι επιστρεφόμενα

-Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στις ακόλουθες κατηγορίες:

Εσώρουχα / κάλτσες / μαγιό / καλλυντικά & αρώματα / λογισμικά υπολογιστών / βιβλία

-Επίσης, τα αναλώσιμα προϊόντα που χρησιμοποιούνται ή εγκαθίστανται δεν μπορούν να επιστραφούν.

 

7.Πόσο καιρό παίρνει ο courier για να συλλέξει τα επιστραφέντα προϊόντα;

Θα επικοινωνήσετε εσείς με τον courier από την ημέρα που ζητήσατε επιστροφή. Εντούτοις, ενδέχεται να χρειαστούν μερικές φορές έως και δύο εβδομάδες για έναν ταχυμεταφορέα για τη παράδοση του προϊόντος.

 

8. Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν μου μετά από 14 ημέρες;

Σε κάποιες περιπτώσεις μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μετά από 14 ημέρες, επικοινωνώντας μαζί μας και θα γίνει εξέταση του αιτήματος σας και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας εφόσον το προϊόν τηρεί τους νόμους και κανονισμούς περί προστασίας των καταναλωτών.

9.Πώς μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων εάν πληρώσω με πιστωτική κάρτα;

Αν έχετε πληρώσει με ηλεκτρονικά μέσα (πιστωτική ή χρεωστική κάρτα), το ποσό που θα καταβληθεί θα επιστραφεί στην κάρτα σας. Το ποσό που καταβάλλεται μπορεί να διαρκέσει έως και ένα μήνα για να ληφθεί υπόψη στην δήλωση της κάρτας σας, ανάλογα με την τραπεζική διαδικασία του ατόμου.

 

10. Μπορώ να αντικαταστήσω ή να ανταλλάξω ένα προϊόν παρά μια επιστροφή χρημάτων;

Το Greece Mart προσφέρει αντικατάσταση ή ανταλλαγή αντικειμένου εφόσον το αρχικό προϊόν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που το λάβατε επικοινωνώντας μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή e-mail.

 

11. Έχασα την αρχική συσκευασία στην οποία έλαβα το προϊόν, πώς μπορώ να το επιστρέψω;

Δεχόμαστε την επιστροφή στοιχείου μόνο αν βρίσκεται σε ανοιχτό, αρχικό κιβώτιο ή / και συσκευασία άθικτο με όλες τις ετικέτες και τους γραμμωτούς κώδικες σε αυτήν.

 

12. Μπορώ να επιστρέψω ένα στοιχείο μέσω της εταιρείας μου ταχυμεταφορών ή προσωπικά να το ρίξω οπουδήποτε;

Προς το παρόν, το στοιχείο μπορεί να επιστραφεί σε εμάς μόνο μέσω μιας από τις υπηρεσίες μας ταχυμεταφορών.

 

13. Ποιος πληρώνει για τα έξοδα αποστολής όταν επιστρέφω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν δωρεάν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Για ελαττωματικά & ακατάλληλα αντικείμενα.